Αρχική » Επιστροφές Εμπορευμάτων

ΣΥΜΒΑΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ

Όλα τα συμβατά τόνερ-μελάνια και τύμπανα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας.

Σε περίπτωση προβλήματος πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 20 ημερών από τη ημερομηνία παραλαβής. Με δική μας χρέωση ,κατόπιν συννενόησης για τον τρόπο  αποστολής, αποστέλλετε το ελαττωματικό προϊόν και σας το αντικαθιστούμε κατόπιν ελέγχου εντός 3 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία παραλλαβής, σε περίπτωση διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου προϊόντος.Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος και κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη έαν ο χρόνος παράδοσης υπερβαίνει τις 10 ημερολογιάκες ήμερες επιστρέφονται τα χρήματα στον πελάτη ΜΟΝΟ με κατάθεση σε τραπεζικό του λογαριασμό. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η INFOCOM θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της INFOCOM πλέον. Η INFOCOM κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το αντίστοιχο παραστατικό (απόδειξη λιανικής πώλησης - τιμολόγιο πώλησης κ.ο.κ.) της αγοράς του σε διαφορετική περίπτωση ο έλεγχος του προιόντος θα αναστέλεται έως την παραλαβή του παραστατικού. 

Σε περίπτωση μη λειτουργιάς του αναλωσίμου λόγο κακής χρήσης (σπάσιμο,εξωτερική φθορά) η βλάβης του εκτυπωτή, φωτοτυπικού ή φαξ η INFOCOM δεν αναλαμβάνει την αντικατάσταση του αναλώσιμου και επιστρέφει το προϊον, εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης, με χρέωση του πελάτη και με τον τρόπο αποστολής που θα υποδείξει ο πελάτης στην INFOCOM.

 

ΛΟΙΠΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ


Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιο είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα και βρίσκεται εντός της εγγύησης, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον κατασκευαστή ή τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (απόδειξη λιανικής πώλησης - τιμολόγιο πώλησης κ.ο.κ.)  και τη συσκευασία του.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω courier, ή στο κατάστημα μας στην οδο ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ 40 Στις Σέρρες. Στην περίπτωση επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής και η INFOCOM βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την INFOCOM άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται ΜΟΝΟ με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η INFOCOM θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της INFOCOM πλέον. Η INFOCOM κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η INFOCOM έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.                                                                                                                               
  • Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2321052252, είτε μέσω e-mail στο info@myinfocom.gr.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  •  Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η INFOCOM θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της INFOCOM πλέον. Η INFOCOM κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην INFOCOM όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την INFOCOM .
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η INFOCOM  έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.
  • Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων ο πελάτης θα πρέπει να καλέσει την INFOCOM για να του υποδείξει τον τρόπο επιστροφής των εμπορευμάτων και να του στείλει την φόρμα επιστροφής (RMA) που θα συνοδεύει το προϊόν.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση και του τελευταίου προϊόντος της παραγγελίας του. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η INFOCOM είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η INFOCOM υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ο ΠΕΛΑΤΗΣ υποχρεούται να καταβάλει στην INFOCOM το κόστος των μεταφορικών εξόδων αποστολής (εάν υπήρχαν) και η INFOCOM υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της INFOCOM πλέον. Η INFOCOM κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την INFOCOM αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η INFOCOM είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την INFOCOM για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την INFOCOM και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η INFOCOM δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ακουστικά, θερμόμετρα κ.α.).
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.