Αρχική » Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
  • Ταυτότητα Προϊόντος:
    Το Pegasus Champion ERP αποτελεί μία εφαρμογή με εξαιρετικές επιδόσεις όπως αποδεικνύεται από το πλήθος των ενεργών εγκατάστασεων που μετρά τα τελευταία 20 χρόνια. Είναι η 1η εξειδικευμένη λύση για το Fitness & την Ευεξία, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με καταξιωμένους επαγγελματίες (Γυμναστές / Επιχειρηματίες) του χώρου,  με απώτερο στόχο τη παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στα μέλη τους και τη παρακολούθηση των συνδρομών τους. Έχοντας εξαιρετικό reference ικανοποιημένων πελατών από μικρές ατομικές επιχειρήσεις μέχρι τις πλέον καταξιωμένες αλυσίδες, κάνουμε  το επόμενο βήμα με Web λύσεις και σύγχρονα εργαλεία που θα κάνουν τις υπηρεσίες σας να ξεχωρίσουν!  

     Σε ποιους απευθύνεται:

    Το Pegasus Champion ERP απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών που σχετίζονται την Ευεξία και την Άθληση:

    • Γυμναστήρια
    • Χώροι Crossfit
    • Personal-Semi personal Training/Yoga/Pilates 
    • Σχολές Χορού -Πολεμικών Τεχνών
    • Αθλητικοί Σύλλογοι - Όμιλοι
    • Κέντρα Αισθητικής -Αδυνατίσματος 
    • Spas 
    • κτλ

    Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

    • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες - Άμεση εξυπηρέτηση των μελών σας 
    • Χαμηλό κόστος επένδυσης σε h/w - Αξιοποίηση υπάρχοντος εξοπλισμού - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
    • Φιλικό περιβάλλον & άμεση έναρξη λειτουργίας ακόμα και από αρχάριους χρήστες - Διαχείριση Μελών/Συνδρομών/Παραστατικών σε 3 κλικ!
    • Δυνατότητα αποτελεσματικού ελέγχου πρόσβασης με διασύνδεση συστήματος Access Control εισόδου και τουρνικέ.
    • Αυτόματη καταγραφή των παρουσιών των πελατών μέσω αυτοματοποιημένου σύστηματος (Barcode).
    • Οθόνη Πελάτη με προβολή της πληροφορίας που θέλετε (Ενεργή Συνδρομή -  Ημερ. Λήξης -  Δόσεις που εκκρεμούν -  Προσωπικά μηνύματα) 
    • Ομαδικά Μαθήματα/Group Μελών με Ονομαστική Διαχείριση για παρουσίες/ακυρώσεις - Πλάνο Ραντεβού  για  αποτελεσματικό προγραμματισμό υπηρεσιών Αισθητικής/Ευεξίας/Personal
    • Πλήθος Στατιστικών & Αναφορών για την απεικόνιση της πορείας της Επιχείρησης - Σύγχρονα εργαλεία δημιουργίας report βάσει των δικών σας απαιτήσεων
    • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Παρακολούθηση Πωλήσεων & Παροχών, Διακανονισμούς Δόσεων, Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών - Λιανική Πώληση - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ) 
    • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου 
    • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
    • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων - έκδοση δωροεπιταγών
    • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)  - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς
    • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας  
  • Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες και μια δωρεάν παρουσίαση.