Αρχική » Επιστροφές Εμπορευμάτων

ΣΥΜΒΑΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ

Όλα τα συμβατά τόνερ-μελάνια και τύμπανα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας.

Σε περίπτωση προβλήματος πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 20 ημερών από τη ημερομηνία παραλαβής. Με δική μας χρέωση ,κατόπιν συννενόησης για τον τρόπο  αποστολής, αποστέλλετε το ελαττωματικό προϊόν και σας το αντικαθιστούμε κατόπιν ελέγχου εντός 3 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία παραλλαβής, σε περίπτωση διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου προϊόντος.Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος και κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη έαν ο χρόνος παράδοσης υπερβαίνει τις 10 ημερολογιάκες ήμερες επιστρέφονται τα χρήματα στον πελάτη ΜΟΝΟ με κατάθεση σε τραπεζικό του λογαριασμό. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η INFOCOM θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της INFOCOM πλέον. Η INFOCOM κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το αντίστοιχο παραστατικό (απόδειξη λιανικής πώλησης - τιμολόγιο πώλησης κ.ο.κ.) της αγοράς του σε διαφορετική περίπτωση ο έλεγχος του προιόντος θα αναστέλεται έως την παραλαβή του παραστατικού. 

Σε περίπτωση μη λειτουργιάς του αναλωσίμου λόγο κακής χρήσης (σπάσιμο,εξωτερική φθορά) η βλάβης του εκτυπωτή, φωτοτυπικού ή φαξ η INFOCOM δεν αναλαμβάνει την αντικατάσταση του αναλώσιμου και επιστρέφει το προϊον, εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης, με χρέωση του πελάτη και με τον τρόπο αποστολής που θα υποδείξει ο πελάτης στην INFOCOM.

 

ΛΟΙΠΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ


Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιο είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα και βρίσκεται εντός της εγγύησης, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον κατασκευαστή ή τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (απόδειξη λιανικής πώλησης - τιμολόγιο πώλησης κ.ο.κ.)  και τη συσκευασία του.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω courier, ή στο κατάστημα μας στην οδο ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ 40 Στις Σέρρες. Στην περίπτωση επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής και η INFOCOM βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την INFOCOM άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται ΜΟΝΟ με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η INFOCOM θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της INFOCOM πλέον. Η INFOCOM κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η INFOCOM έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.                                                                                                                               
  • Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2321052252, είτε μέσω e-mail στο support@myinfocom.gr